02.12.2008 11:35

Рибната диета предпазва бъбреците от увреждане при диабетици

Видян 2687 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна
Консумирането на риба може да предпази диабетиците от бъбречни увреждания. Яденето на риба два пъти седмично може да намали случаите на увреждане на бъбреците при диабетици, сочи британско проучване. Въпреки че съветват диабетиците да ограничават протеините в диетата си, за да забавят развитието на увреждането на бъбреците, скорошните проучвания показват, че доброто състояние на бъбреците може да е свързано с източника на протеини, а не с количеството, отбелязват учените в своето изследване, публикувано в Американ Джърнъл ъф Кидни дизийзес.



Добави в:

Facebook facebook.com

19min.media си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 07 юни 21:00ч.

В сърцето на морето 2015 г. ‧ Приключенски филм/Екшън ‧ 2 ч 2 мин

Режисьор: Рон Хауърд
В ролите: Килиън Мърфи Матю Джой Том Холанд Томъс Никерсон

виц на деня

Съвет към мъжете:
- Ако попаднете на остров, населен само с жени и поискат да ви убият - поискайте си едно предсмъртно желание. Да ви убие най-грозната. Така ще доживеете до дълбоки старини.

 

 

към хороскоп хороскоп

водолей