Свързани новини

06.02.2010 09:51

Яжте соя против рак

Видян 1972 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Непушачите, които редовно консумират соя, развиват по-рядко рак на гърдата, простатата и белите дробове, сочат резултатите от неотдавнашно изследване, цитирани от БГНЕС.


Соята съдържа органични съставки, действащи сходно с хормона естроген. Това спомага тя да противодейства на образуването на ракови клетки в организма. Изследователите са установили, че редовната консумация на соя в големи количества, включително и под формата на соев сос, намалява в значителна степен развиването на рак на гърдата при жените и на простатата при мъжете. По мнението на учените, специфичните съставки в соята могат да предотвратят и развитието на рак на белите дробове. Условието за това обаче е да не пушите, тъй като соята, колкото и да е полезна, не би могла да компенсира натрупването на вредни катрани и смоли в белите дробове. Резултатите от изследването са публикувани в American Journal of Clinical.



Добави в:

Facebook facebook.com

19min.media си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

Denza е луксът на BYD

Denza е луксът на BYD

BYD е на път да се изправи срещу водещите ...

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 07 юни 21:00ч.

В сърцето на морето 2015 г. ‧ Приключенски филм/Екшън ‧ 2 ч 2 мин

Режисьор: Рон Хауърд
В ролите: Килиън Мърфи Матю Джой Том Холанд Томъс Никерсон

виц на деня

Най-късият политически виц

 "Влезли в един бар Владо Николов журналистът, преподавателят, треньорът и финансистът…"

Виктор Димчев

към хороскоп хороскоп

везни