29.06.2011 17:54

Минималната заплата 270 лв. от 1 септември

Видян 2213 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Минималната работна заплата се увеличава с 30 лв. от 1 септември 2011-а, а вдовишките добавки се вдигат с 6,5%, реши правителството. „Законодателните промени ще бъдат внесени веднага в Народното събрание и гласувани до средата на следващия месец“, обясни финансовият министър Симеон Дянков.


От думите на финансист №1 се разбра, че до октомври ще стане ясно кои от плащанията, обвързани с минималната работна заплата, ще бъдат отвързани от нея, но по всяка вероятност социалните плащания ще запазят тази обвързаност. Новият размер на минималната работна заплата ще увеличи чистия доход на получаващите я с 24 лв., или те ще получават 211 лв. на месец. За посещение при личния лекар вече ще се заплаща по 2,70 лв.


Дянков прогнозира, че в рамките на бюджета за следващата година може да се помисли за увеличение на детските надбавки, които в момента са 35 лв. на месец за дете.



Добави в:

Facebook facebook.com

19min.media си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 06 октомври 21:00ч.

Агент Коуди Банкс 2003 г. ‧ Семеен/Екшън ‧ 1 ч 42 мин

Режисьор: Харолд Цварт
В ролите: Франки Мюниц Коди Банкс Хилари Дъф Натали Конърс Анджи Хармън

виц на деня


"Моля, не повръщайте под масите! И там има ора..." - Надпис във врачанска кръчма

към хороскоп хороскоп

рак

Днес интуицията ви е силна

Днес интуицията ви е силна. Не пренебрегвайте